Shinjuku Food Guide: 10 must-Eat restauranter og gatematboder i Shinjuku

I travle Shinjuku finner du noen av de høyeste bygningene i Toyko, i tillegg til tonnevis av kjøpesentre, barer og klubber. For å unnslippe kjas og mas anbefaler TripAdvisor-reisende å besøke Shinjuku Gyoen National Garden, en vakker og fredelig park midt i byen.
Ting å gjøre i Shinjuku

1. New York Bar

3-7-1-2 Nishishinjuku Park Hyatt Tokyo 52F, Shinjuku 163-1055, Tokyo prefektur Sitteplasser, Servitørpersonalet , Parkering tilgjengelig, Betjent parkering, Tilpasset rullestolbrukere, Serverer alkohol, Full bar, Gratis Wi-Fi Bar Middag, sen kveld, drinker HK$392 - HK$785 +81 3-5323-3458

Utmerket - 62 %

God - 25 %

Tilfredsstillende - 8 %

Fattige - 3 %

Fryktelig - to %

4.5 basert på 769 anmeldelser

Anmeldt av Christine T

New York Bar er et must-besøk hvis du er inne Shinjuku ! Fantastisk utsikt over hele Tokyos skyline. Vi ba om et vindussete, og opplevelsen er helt fantastisk! Men du må betale for en avgift for å spise på hvis du ikke bor på...MerTakk for dine varme ord. Vi er glade for å høre at du likte tiden din hos oss. Ser frem til å ønske deg velkommen igjen snart!

2. Peak Lounge

3-7-1-2 Nishi Shinjuku | Park Hyatt Tokyo, Shinjuku 163-1055, Tokyo prefektur Reservasjoner, Sitteplasser , Servitørpersonalet , Tilpasset rullestolbrukere, Serverer alkohol Kafé, Pub Lunsj, brunsj, middag HK$71 - HK$220 +81 3-5322-1234

Utmerket - 49 %

God - 43 %

4.5 basert på 172 anmeldelser

Anmeldt av mlemmard - Tokyo, Japan

Nydelig ettermiddagste. Bredt utvalg av te, i en vakker atmosfære. Rikelig med søte og salte godbiter, selv om en bedre balanse mellom salte hadde vært å foretrekke.

3. Det

1-15-8 Kabukicho | Maruo Bldg. B1, Shinjuku 160-0021, Tokyo prefektur Reservasjoner, Sitteplasser , Servitørpersonalet , Serverer alkohol, Gratis Wi-Fi Japansk, asiatisk, vegetarvennlig, veganske alternativer Lunsj middag +81 3-3209-7423

Utmerket - 81 %

God - femten %

Tilfredsstillende - to %

Fryktelig - to %

4.5 basert på 98 anmeldelser

KURIYA vil være stengt fra 30. januar til
15. februar.
Kjære kunder Jeg beklager når jeg uttrykker det først. Det koster 300 yen av ett bord. beklager Vennligst betal alt sammen. Beklager, lunsj er ikke åpen. Beklager. Vennligst avstå fra Besøk oss barn. Fordi røykfritt sete Det er ingen jeg, beklager at vi ikke tar Reservasjoner . Mellom desember Vi har fri på søndag

Anmeldt av lbratschun - Krabi Town, Thailand

Jeg spiste julemiddag her med familien min, og vi ble imponert. Blant de 5 av oss har vi svært forskjellige kostholdspreferanser/restriksjoner. Den engelske menyen er merket med vegetarvennlige varer, og det finnes en rekke alternativer fra veggis, kylling, sjømat og mer. Atmosfæren er utmerket, og siden det er en liten restaurant følte vi virkelig at vi fant en perle. Vi bestilte tunfisktartare, stekt softshell-krabbe, stekt tofu, musling og tofu misosupper, yakatori, wasabi-blekksprut og sopp- og osttempura. Vi dro alle fulle og fornøyde. Alt var utmerket og en stor verdi.
Dessuten var servicen på topp og personalet var veldig vennlig!

4. Og de Shinjuku 3 Brenn

3-30-11 Shinjuku | Shinjuku Takano Dai2 Bldg 8F, Shinjuku 160-0022, Tokyo prefektur Reservasjoner, Sitteplasser , Servitørpersonalet , Barnestoler tilgjengelig, Tilpasset rullestolbrukere, Serverer alkohol japansk, asiatisk Lunsj middag +81 3-5363-4629

Utmerket - 54 %

God - 39 %

4.5 basert på 168 anmeldelser

Anmeldt av sam6455 - Penang Island, Malaysia

Vennlig og godt engelsktalende personale. Maten var god med kjøtt av god kvalitet fra svinekjøtt til biff. Veldig bredt utvalg av drinker. Vi bestilte tidligere for å unngå lang kø og fikk et bord ved ankomst. Kommer definitivt tilbake igjen.Takk for at du la ut kommentarer. Takk for at du kom. Vi gleder oss til å se deg igjen!

5. Ishikawa

5-37 Kagurazaka | 1F Takamura Bldg., Shinjuku 162-0825, Tokyo prefektur Reservasjoner, privat middag, Sitteplasser , Servitørpersonalet , Serverer alkohol japansk, asiatisk Middag +81 3-5225-0173

Utmerket - 79 %

God - 14 %

4.5 basert på 116 anmeldelser

Anmeldt av NataliePatricia - Singapore , Singapore

Nydelig undervurdert, men likevel høyt rangert restaurant i et hyggelig lite distrikt i Tokyo. Bestill måneder på forhånd (vi spurte hotellets concierge).
9-retters kokkemeny med ferske smakfulle ingredienser fra dagen- Tungt vektet mot utsøkt sjømat og sesongens grønnsaker.
Kombiner pent med velvalgt subtil delikat fruktbrennevin eller shoju og avsluttet med delikat, men elegant ørken og grønn te. Even scoret en doggie bag med den deiligste ris laget til takeaway-pakker.
Hjertelig møtt av personalet og til og med kokken vinket oss farvel fra veien.

6. Menya Musashi

7-2-6 Nishishinjuku | K1 Bldg. Shinjuku , Tokyo prefektur Serverer alkohol Japansk, asiatisk, supper Lunsj, middag, sen kveld HK$63 - HK$71 +81 3-3363-4634

Utmerket - 53 %

God - 3,4 %

Tilfredsstillende - 10 %

4.5 basert på 402 anmeldelser

Anmeldt av pengboon

Svinekjøttet som brukes her er magekjøttet i stedet for den vanlige kragen. Nudlene er tenketypen, og suppen er rask tenke og litt salt. Hvis dette er din smak, så er denne ramen utmerket! Prøvde både tsukemen og ramen-versjonene, og begge var gode!

7. Jojoen Tokyo Opera City 53

3-20-2 Nishishinjuku | Tokyo Opera City 53F, Shinjuku 160-0023, Tokyo prefektur Reservasjoner, Sitteplasser , Servitørpersonalet , Serverer alkohol, Privat middag Grill, asiatisk, japansk, grill Lunsj middag +81 3-5353-0089

Utmerket - 52 %

God - 41 %

4.5 basert på 129 anmeldelser

Anmeldt av Edmund H - Hong Kong, Kina

Vi ble anbefalt av en venn som pleide å bo i Tokyo til denne restauranten. Det er ganske mange forskjellige i Shinjuku området, og vi dro til den rett utenfor hotellet vårt i Kabukichō-området. Vi kom hit ganske tidlig rundt 10:30 om morgenen, men det gjorde ikke noe siden restauranten er 24 timer i døgnet. Vi bestilte noen forskjellige typer biff. Jeg vil anbefale å gå med vanlig ikke-wagyu-biff for å starte og deretter gå videre til wagyu-biff. Vi startet med en smakebit med wagyubiff av tre forskjellige stykker og var litt vanskelig å gå tilbake til vanlig biff, som for all del fortsatt var veldig bra.
Prisene ser ut til å være i høyere enden, men du vil betale for veldig god service og en privat spisestue, da hele restauranten bare er fylt med små yakiniku-rom.

8. Tatsunoya Shinjuku Otakibashidori

7-4-5 Nishishinjuku | Fujino Bldg. Shinjuku 160-0023, Tokyo prefektur Sitteplasser, Servitørpersonalet , Serverer alkohol Japansk, asiatisk, supper Lunsj middag HK$63 - HK$71 +81 3-6304-0899

Utmerket - 64 %

God - 30 %

Fryktelig - 0 %

4.5 basert på 112 anmeldelser

Anmeldt av ElizabethJeong - Gold Coast, Australia

Jeg hadde ærlig talt den mest fantastiske opplevelsen på Tatsunoya i kveld!! Jeg er ikke sikker på hva som var bedre; maten eller tjenesten fra personalet.
Ramen: utmerket kjøttkraft i ramen, flott pålegg, perfekt tilberedte nudler og deilig tilbehør.
Tjenesten: personalet var veldig imøtekommende og tilbød seg å plassere kakene våre (som vi hadde kjøpt fra en annen butikk) i kjøleskapet mens vi spiste. De var ganske fornøyde med å samhandle med oss ​​(utlendinger med liten eller ingen japansktalende evner) og tilbød oss ​​til og med gratis hårbånd å bruke.
Vi hadde smil hele veien, og jeg kan ikke vente med å gå tilbake til Tatsunoya!

9. Rokkasen

1-3-1 Nishishinjuku | Sunflower Bldg.6 til 7F, Shinjuku 160-0023, Tokyo prefektur Reservasjoner, privat middag, Sitteplasser , Servitørpersonalet , Barnestoler tilgjengelig, Serverer alkohol, Gratis Wi-Fi Japansk, grill, asiatisk, glutenfri alternativer Lunsj, middag, sen kveld +81 3-3348-8676

Utmerket - 60 %

God - 32 %

4.5 basert på 468 anmeldelser

Anmeldt av Wennie W - Singapore

Første stopp etter ankomst. Vi prøvde å reservere online, men var full og ringte restauranten, men ikke noe svar. Vi prøvde å gå inn klokken 11.20 til lunsj og var veldig overrasket over å sette oss umiddelbart. På grunn av TA-anmeldelser er de påfølgende gjestene alle turister. Vi hadde Shabu-kurset for to personer (5900 yen hver) og porsjonene er akkurat nok for damer, hvis mer sultne kanskje trenger mer. Høydepunktet av shabu er biff, selvfølgelig, veldig mørt, godt marmorert biff. Kurset inkluderer dessert og en drink, så med tanke på kvaliteten på biff, verdt prisen bortsett fra turistmengden.

10. Ichiran Shinjuku Sentral østinngang

3-34-11 Shinjuku | Peace Bldg B1F, Shinjuku 160-0022, Tokyo prefektur Sitteplasser, Servitørpersonalet , Serverer alkohol Japansk, asiatisk, supper Lunsj, middag, sen kveld +81 3-3225-5518

Utmerket - 57 %

God - 30 %

Tilfredsstillende - 10 %

4.5 basert på 919 anmeldelser

Anmeldt av DisneySea - Jakarta , Indonesia

I motsetning til andre ramen-restauranter har denne restauranten unike Sitteplasser arrangement og måte å servere ramen på. Vi blir bedt om å bestille og betale ramen vår i en maskin, så vil vi sitte i et rom med 4-6 seter, så vil serverne åpne et vindu til setet vårt for å ta bestillingen. Veldig fin ramen og jeg vil si den beste ramen jeg noen gang har hatt...